Mezi výrobci spotřebního zboží existuje už mnoho všelijakých informací o udržitelnosti. Značka Hip chce myšlenku udržitelnosti ve výrobě spotřebního zboží vyjasnit.
Jejich výrobky a výrobní metody nejsou udržitelné na 100 %. Nicméně, díky použití recyklovaných materiálů z oceánu nebo například bambusového vlákna se snaží dostat o kousek blíž.
Použitím těchto materiálů plánují zvýšit povědomí o sběru odpadu, který znehodnocuje naše oceány. Jejich cílem je změnit vnímání plastu v domácnostech a sbotřebitelském průmyslu jako zboží na jedno použití. Místo výroby nového platu z fosilních se rozhodli pro využití plastu, který už na světě existuje a dát mu druhý život.
Ročně vstupuje do oceánů až 8 milionů plastu. A množství by se mělo v příštích 10 letech zdvojnásobit. Pojďme značku Hip v její snaze podpořit.