Psal se rok 1996, když si jeden nadšený australský sportovec, a především lyžař dal jasný a smělý cíl. Rozhodl se, že se chce cítit o 10 let mladší, sportovat celý den a žít divoký společenský život. Prvním krokem bylo zlepšit činnost krevního oběhu, a tak dodat vyšší množství kyslíku do svalů, což by mělo vést k jejich lepšímu a delšímu fungování. Aby zjistil že jeho myšlenka je správná, začal konzultovat svůj nápad s odborníky z NASA. Potvrdilo se mu, že ano.
Úspešné oblečení značky Skins se dostalo brzy mezi profesionální sportovce, kteří bez problémů nosili tyto produkty pod oblečením od sponzorů. Krátce potom Skins objevili i amatérští sportovci.
V současné době se produkty značky Skins prodávají v 31 zemích po celém světě. Značka nabízí celkem 160 různých produktů, kterých vyrábí každý měsíc více jak 100 000 kusů. Stále se snaží vyvíjet, a tak vše co značka vydělá investuje zpět do výzkumu.
Společnost Skins se svými hodnotami překonává velké značky. Oslavuje odvahu a ctižádostivost, která pohání sportovce a vytváří správnou soutěživost a sportovní atmosféru. Skins oceňuje sportovce, kteří zvládají své dobré i špatné okamžiky čestně, poctivě a důstojně.